szybki i łatwy do skonfigurowania
niepotrzebna jest żadna wiedza, jak również nie potrzebne jest przeznaczanie dużej ilości czasu na konfigurację - mailer wymaga,
aby ustawić jedynie niezbędne minimum.
wiadomości graficzne
możecie Państwo uatrakcyjnić przekaz reklamowy dla klienta stosując zamiast mailingów
tekstowych ulotki graficzne w formacie JPEG.
niskie wymagania od serwera
do poprawnego działania wystarczy zwykły serwer PHP, z bazą mysql i aktywną funkcją mail() lub
ze skrzynką pocztową do połączenia SMTP (99% serwerów spełnia wymagania).
obsługa wiadomości formatowanych
chcąc wybrać wersję pomiędzy profesjonalnym przekazem a niskim poborem transferu w trakcie wysyłki, można zastosować
wiadomości tekstowe, formatowane w HTML. Dzięki temu do maila można dodać kolory, wybrać czcionkę,
dodać tabelę lub aktywny link do strony.
prosta obsługa
skrypt został napisany dla zwykłego użytkownika, zatem pisząc go doskonale zdawałem
sobie sprawę z tego, że nie będzie on obsługiwany tylko przez zaawansowanych klientów.
Każdy formularz został uproszczony i zawiera informacje pomagające w jego wypełnieniu.
sprawdzony w praktyce
skrypt wMailer cały czas jest przeze mnie użytkowany, aby realizować nim rozsyłki reklamowe. Wiadomości docierają w całości,
o czym świadczy ilość odpowiedzi. Nastawienie jednej rozsyłki łącznie z załadowaniem baz trwa około 5 min co pozwala na
generowanie większego dochodu, znacznie mniejszym nakładem pracy.

Skrypt wyposażony jest w funkcję importu adresów e-mail z pliku tekstowego przy czym każdy adres jest jedną linijką w pliku.
Dodatkowo nowy wMailer umożliwia pobieranie adresów e-mail z określonego źródła (linka).
Aktualizację bazy robi według harmonogramu, domyślnie co godzinę.

Sprawa eksportu ma się podobnie, ponieważ po kliknięciu pozycji menu "eksport" - skrypt wygeneruje 2 pliki zawierające
listę mailingową oraz czarną listę, czyli zdefiniowaną listę odbiorców, do których mailer nie będzie wysyłał więcej żadnych wiadomości.
Może się ona przydać np. przy ponownej instalacji wMailera np. na innym serwerze.

Do wysyłanych wiadomości warto w stopce dołączyć link do wypisania się z bazy odbiorców. Służy do tego celu wbudowany moduł
usuwania użytkowników. Wystarczy w stopce umieścić link: www.Domena.pl/delete.php - po kliknięciu w ten link
użytkownik zostanie poproszony o wpisanie swojego adresu e-mail w celu rezygnacji z dalszego otrzymywania mailingów.

Od wersji 3.0 mailera, istnieje możliwość wyboru typu wysyłki:

Chcąc wysłać mailing formatowany wystarczy wpisać temat - będzie wyświetlany na liście wiadomości w skrzynce e-mail odbiorcy wiadomości,
oraz korzystając z edytora takiego jak powyżej - opracować jego treść z zastosowaniem dowolnego formatowania tekstu. Można
również umieścić obrazki hotlinkowane z zewnętrznych serwerów.

Organizacja mailingu graficznego jest równie prosta jak w przypadku tekstowego. Trzeba jednak mieć go przygotowanego jako plik.
Wypełnić należy temat wiadomości, załadować plik z treścią, wprowadzić adres, na który ma być przekierowywany użytkownik,
który kliknie w treść mailingu. Dodatkowo można ustawić stopkę jako tekst formatowany.
Mailing tekstowy z opcją zapisu do bufora dodaje się zupełnie podobnie jak mailing tekstowy, formatowany z tą różnicą, że można od nowej lini
wprowadzić kilka tematów mailingu, aby skrypt miał z czego losować jeden na rozsyłkę. Mailingów w buforze może być nieskończenie wiele,
wysyłane będą według kolejności dodania a następnie od początku. Można np. utworzyć 10 treści wiadomości e-mail, ustawić rozsyłkę w niedzielę każdego
tygodnia, aby wMailer wysyłał je bez przerwy przez 10 tygodni a następnie zaczynał od początku. W trakcie działania można zwiększyć pulę wiadomości
do rozesłania, tym samym odwlekając ponowny start od 1 wiadomości.
Po dodaniu nowej wiadomości użytkownik zostanie automatycznie przekierowany do listy wszystkich mailingów.
Teraz wystarczy kliknąć "roześlij" i poczekać...
Produkt dostępny do zamówienia wyłącznie na tej stronie internetowej.
Istnieje możliwość zamówienia samego skryptu bez usługi instalacji celem obniżenia kosztów zakupu.