w.Shop v3

Profesjonalny skrypt sklepu internetowego z obsługą płatności internetowych, generatorem faktur, zaawansowaną wyszukiwarką, obsługą wielu języków i walut.

Profesjonalny sklep internetowy z unikalnym szablonem Sklep internetowy z automatycznymi płatnościami internetowymi Sklep internetowy z zarządzaniem stanami magazynowymi
Sklepy internetowe zyskują co raz większą popularność, ponieważ życie powoli przenosi się do internetu.

Dawniej zakupy odbywały się wyłącznie na żywo gdzie klient pokonywał często kilka kilometrów od swojego miejsca zamieszkania, aby zapoznać się z ofertą danego sklepu. Porównywanie cen produktów lub samych produktów było kłopotliwe przez co ludzie musieli brać to, co jest lub prowadzić wieczne wędrówki po sklepach. Finalnie mogło się okazać, że więcej poszło pieniędzy na dojazdy do różnych sklepów niż różnica cenowa pomiędzy najdroższym a najtańszym sklepem.

Dziś większość zakupów odbywa się przez internet, ponieważ znacznie prościej przeanalizować ofertę sklepu, można przejrzeć całą ofertę (także produkty dostępne na zamówienie) a nie tylko to, co stoi na półkach, można posortować produkty według cen oraz zamówić z dostawą do domu często w dużo niższej cenie, ponieważ koszty utrzymania sklepu internetowego są znacznie niższe niż tradycyjnego.

Dla właściciela sklepu główną zaletą jest to, że sklep internetowy nie wymaga sprzedawcy - to on jest sprzedawcą. On prezentuje produkty, on przyjmuje zamówienia, on umożliwia klientowi płatność oraz księguje ją, on wystawia fakturę i gromadzi wszystkie dane potrzebne do realizacji. Właściciel sklepu jedyne co musi zrobić to zapakować zamówione produkty, wydrukować fakturę i zlecić kurierowi odebranie przesyłki. Istnieje możliwość za dodatkową opłatą, aby sklep został zintegrowany z dowolnym kurierem, aby nie było konieczności wypisywania zleceń transportu.
Pokaż tabelę z porównaniem wersji sklepów
  wShop v2 - 440 PLN
wShop v3 - 2750 PLN
Domena .PL i serwer
Panel administracyjny do zarządzania produktami, kategoriami, zamówieniami i treściami na sklepie
Sklep zgodny z normami SEO - przyjazny dla wyszukiwarek i robotów indeksujących
Formularz kontaktu i mapa Google
Nieograniczona ilość produktów
Rodzaj drzewa kategorii zwykłe kategorie jednego poziomu kategorie, podkategorie
Liczba zdjęć do jednego produktu 5 64
Kalkulowanie kosztów dostawy na podstawie zadeklarowanej wagi produktu - cenę dostawy należy wliczyć w cenę produktu
Możliwość składania zamówień bez rejestracji
Generowanie faktur dla klienta za kupione produkty
Możliwość obsługi wielu wersji językowych i sprzedaży w wielu walutach
System kodów rabatowych
Sortowanie wyników wyszukiwania, wyszukiwanie w zakresie cenowym
Automatyczne płatności internetowe - Przelewy24 i PayPal
Zarządzanie stanami magazynowymi
Maksymalna ilość treści umieszczana przeze mnie na sklepie jako jego podstrona (dostarczona w pliku worda, pdf lub innym). Obowiązuje czcionka 12px. Samodzielnie można dodać nieograniczoną ilość treści przez panel administracyjny 1 strona A4 3 strony A4
Płatność za 1 stronę A4 powyżej w/w limitu od 30,00 PLN
Grafika sklepu bardzo prosta, estetyczna, z góry ustalony układ sklepu profesjonalna grafika z dowolnym układem
Wielkość strony do rozdzielczości minimalnej 1024x768, bez dostosowywania się do innych rozdzielczości na szerokość strona dostosowująca się do aktualnej rozdzielczości ekranu powyżej 1024x768px
Wersja mobilna 600,00 PLN
W cenie wykorzystanie fotomodelki na sklepie internetowym
Wykonanie sesji zdjęciowej fotomodelki, wybranie kilku najlepszych zdjęć do strony i dokonanie niezbędnej obróbki cyfrowej 3 zdjęcia - od 200,00 PLN
5 zdjęć - od 300,00 PLN
10 zdjęć - od 500,00 PLN
Usługa zredagowania treści na stronę internetową w zgodzie z zasadami marketingu i wymagań wyszukiwarki Google 35zł za 1 stronę A4 treści czcionką 12px
Umieszczanie produktów na sklepie (można to zrobić samodzielnie bez żadnych dopłat) od 3zł za 1 produkt od 5zł za 1 produkt
Obróbka cyfrowa zdjęć do produktów na sklepie Indywidualnie, zakres cenowy między 25,00zł (usunięcie tła, poprawa kolorów - najczęstsze prace) a 100,00zł. Cena uzależniona jest od stopnia skomplikowania zamawianej korekty graficznej.
Projekt logotypu 200,00 PLN
Tłumaczenia treści strony na język angielski, niemiecki lub inny (dotyczy treśći na sklepie jak również opisów produktów) między 100 a 180zł za ok 2000 znaków treści
Darmowa reklama brak w cenie, możliwość płatnej na www.cegi.pl z rabatem 30%
profesjonalna prezentacja produktów Produkty ukazane z najlepszej strony dzięki wyposażeniu w edytor formatowanych treści i możliwość dołączenia nawet 256 zdjęć! System kategorii i podkategorii pozwoli, aby Państwa produkty były jeszcze lepiej skategoryzowane niż w innych sklepach, które posiadają wyłącznie jednopoziomowy system kategorii! automatyczne fakturowanie Koniec ze żmudnym analizowaniem zamówień a następnie wypisywaniem faktur do nich - profesjonalne oprogramowanie sklepu internetowego zrobi to samodzielnie a o wszystkie dane do faktury poprosi klienta bez angażowania Państwa czasu na takie rutynowe czynności większe możliwości handlu za granicą Dowolna ilość sklepów na inne kraje! Proste zarządzanie. Ceny będą się uaktualniać same na podstawie kursu waluty i bazowej ceny produktu. Ponadto unikniecie Państwo aktualizacji stanów magazynowych - gdy klient zamówi produkt na dowolnej wersji językowej, na pozostałych wersjach będzie brane pod uwagę to, że produktów jest mniej. sortowanie produktów Niekiedy z pozoru mała funkcjonalność potrafi znacznie ułatwić klientom wyszukanie interesującego produktu! Skrypt sklepu, który oferuję posiada możliwość sortowania produktów wg ceny (rosnąco / malejąco), wg daty dodania lub wg. nazwy alfabetycznie! koniec ograniczeń w wyglądzie Nowe oprogramowanie sklepu ma odseparowaną część odpowiedzialną za funkcjonalność od części odpowiedzialnej za wygląd sklepu, dzięki temu układ i wygląd całej grafiki sklepu jest praktycznie nieograniczony żadnymi ramami! Skończony sklep nie przypomina żadnego innego nawet sposobem rozmieszczenia treści - wszystkie szablony są maksymalnie unikalne. obliczanie kosztów przesyłki Jedna z uciążliwych czynności podczas realizowania zamówień w mniej rozbudowanych sklepach internetowych. Sklep wShop v3 na podstawie wagi zamówionych produktów oblicza koszt wysyłki i daje klientowi wybór czy to będzie poczta czy kurier. automatyczne płatności internetowe Wpłaty za zamówienia księgowane są bez konieczności sprawdzania konta - dzięki nowym technologiom sklep sam sprawdzi czy zamówienie zostało opłacone! Oferowany sklep zintegrowany jest z platformą płatności przelewy24.pl oraz z międzynarodowym systemem PayPal, który pozwala na otrzymywanie wpłat z całego świata! system kodów rabatowych Macie Państwo możliwość gratyfikowania klientów którzy złożą zamówienie na kwotę wyższą niż wcześniej ustalona. Ponadto można utworzyć kody rabatowe i rozdać je swoim klientom np. w celach promocyjnych zgodny z wymogami GIODO Sklep jest w pełni zgodny ze wszystkimi wymaganiami Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych. Istnieje możliwość dodatkowo płatnego pośrednictwa w przygotowaniu regulaminu sklepu, chociaż można to załatwić na własną rękę
Przejrzysta lista produktów na sklepie Produkty w sklepie internetowym pogrupowane są w kategoriach i podkategoriach, które wprowadza się samodzielnie.

Przeglądając produkty w danej kategorii można skorzystać z sortowania ich według: daty dodania, ceny, nazwy - rosnąco lub malejąco.

Wszystkie produkty podzielone są na strony, aby przyspieszyć działanie sklepu oraz by klient nie pogubił się widząc listę zawierającą 100 produktów.
Czytelne szczegóły produktu w e-sklepie Widok szczegółów produktu zawiera miniaturkę najlepiej prezentującego się zdjęcia, boks składania zamówienia, pełny opis produktu oraz zbiór dołączonych zdjęć. Treści opisów mogą być formatowane, w panelu administracyjnym można je wpisać korzystając z wygodnego edytora, który przypomina Worda - tak samo się pogrubia czcionkę, zmienia jej kolor i rozmiar.

Zdjęcia do produktu prezentowane są w formie miniatur, które powiększają się po kliknięciu.
Opcja dodaj do koszyka w sklepie internetowym Pierwszym etapem prowadzącym do złożenia zamówienia jest wybranie produktu i kliknięcie przy nim "dodaj do koszyka". W przypadku chęci zamówienia więcej niż 1 szt. produktu - należy wprowadzić ilość w polu znajdującym się obok przycisku zamawiania. Jeśli ilość sztuk nie będzie wystarczająca - klient zostanie o tym powiadomiony a do koszyka zostanie dodane tylko tyle produktów ile jest na stanie. W przypadku gdy produkt przestanie być dostępny - nie będzie pokazywał się na liście produktów do momentu uzupełnienia magazynu.
Widok koszyka, mój koszyk, moje zakupy Kolejnym etapem jest przekierowanie klienta do widoku koszyka. W nim znajdują się wszystkie zamawiane produkty oraz można tam wpisać kod rabatowy. Jeśli klient zdecyduje się przerwać dalsze zakupy i zająć się finalizacją zamówienia na produkty, które już ma w koszyku - będzie musiał kliknąć "złóż zamówienie". Po tym zostanie przekierowany do widoku "kasy sklepowej".
Finalizacja zamówienia, sklep bez rejestracji Jeśli klient nie posiada konta w sklepie - może je założyć przy okazji składania zamówienia - wystarczy, że zaznaczy, że nie posiada konta i chce je założyć oraz prawidłowo wypełni resztę formularza.

Zakładanie konta w systemie nie jest wymagane, ponieważ w nowej wersji sklepu można zaznaczyć opcję "chcę dokonać szybkich zakupów bez rejestracji i logowania".
Klient posiadający już konto w sklepie i zalogowany będzie miał znacznie prościej, ponieważ cały formularz będzie wypełniony danymi, które podał przy wcześniejszych zakupach - będzie musiał jedynie je sprawdzić czy są aktualne.

Po wysłaniu formularza nastąpi przekierowanie do modułu płatności gdzie klient będzie mógł uiścić opłatę za zamówione produkty. Potwierdzenie płatności przyjdzie do sklepu i program sam sprawdzi czy wszystko zostało poprawnie zrealizowane.
Po złożeniu przez klienta zamówienia oprogramowanie sklepu automatycznie wysyła potwierdzenie na e-mail właściciela sklepu. Po otrzymaniu takiej wiadomości należy się zalogować do panela administracyjnego, aby zapoznać się ze szczegółami zamówienia. Przy zamówieniu będzie podany sposób płatności, w przypadku zadeklarowania chęci wpłaty przez przelewy24 lub paypal klient ma 14 dni na opłacenie zamówienia, jeśli tego nie zrobi - zamówienie zostaje automatycznie anulowane, można jednak przedłużyć termin ważności zamówienia jeśli np. w ostatniej chwili klient skontaktuje się w tej sprawie obiecując wpłatę.

Zarządzanie zamówieniami przez panel administracyjny platformy sprzedaży
W przypadku przelewu tradycyjnego też jest 14 dni na wpłatę jednak to właściciel sklepu musi zmienić ręcznie status zamówienia na "zapłacone" o czym zostanie klient powiadomiony przez wysłanie do niego maila. Dalszy przebieg realizacji to już tylko spakowanie towaru i oznaczenie jako "wysłane". O wysyłce klient zostanie automatycznie powiadomiony zatem nie ma konieczności, aby właściciel sam pisał tego typu wiadomości.

Przy zamówieniu można także z opcji dodatkowych wybrać podgląd faktury np. aby ją wydrukować i dołączyć do paczki z zamówionymi produktami.

Prawidłowo zamówione produkty automatycznie są odejmowane od stanów magazynowych. Natomiast w przypadku gdy zamówienie zostanie anulowane - ilości towarów zostaną z powrotem wpisane do bazy, aby w bazie produktów panował porządek.

Samodzielne dodawanie produktów na sklep
Dodając nowy produkt skrypt sklepu poprosi o wypełnienie kilku pól. Są to pola, które rzeczywiście są potrzebne do prawidłowego zapisania produktu.

Przed dodaniem produktu należy upewnić się, że przygotowana jest dla niego kategoria - jeśli jej nie ma - należy ją utworzyć. Następnie należy wybrać kategorię i podkategorię - prezentowane są w postaci drzewa: każda podkategoria należąca do innej kategorii lub podkategorii jest poprzedzona wcięciem.

Na etapie dodawania produktu nie zamieszcza się zdjęć - tylko miniaturkę produktu, która będzie prezentowana w wyszukiwarce i na liście produktów. Do zarządzania zdjęć można wejść dopiero po umieszczeniu produktu w bazie a następnie zamieścić dowolną ich ilość od 0 do 64 sztuk.

Ostatnim etapem dodawania produktu jest wprowadzenie formatowanego opisu. Możliwość formatowania ma na celu zwiększenie czytelności i profesjonalne zaprezentowanie produktu.

Wybór produktów do prezentacji na stronie głównej sklepu Na stronie głównej sklepu można zdefiniować swoją listę produktów - np. tych najbardziej reprezentacyjnych, aby były widoczne od samego początku i zatrzymały klienta na sklepie.

Listę produktów można zdefiniować z uwzględnieniem kategorii - innych kategorii niż kategorie sklepu. Może to być zupełnie inny podział. Kategorie zawsze są tymczasowe, stąd nie ma listy kategorii tylko wpisuje się je z klawiatury. Tak przygotowana lista produktów wyświetla się później na stronie głównej sklepu.

W dużych sklepach internetowych gdzie większość kategorii to rzeczy specjalistyczne, warto na stronie głównej umieścić produkty dla ogółu klientów, aby nie zniechęcić przeciętnego odbiorcy detalicznego.
Sklep internetowy z obsługą kodów rabatowych Właściciel sklepu za pomocą panela administracyjnego może wprowadzić dowolną ilość kodów rabatowych z uwzględnieniem różnych warunków przyznania (minimalna wartość zamówienia) oraz z limitem użyć kodu (np. na szybkie akcje promocyjne).

Rabaty mogą być przydzielane automatycznie (jeśli kod nie został wprowadzony) lub dopiero po wpisaniu określonego kodu.

Chęć użycia kodu rabatowego należy zgłaszać w miejscu gdzie są przedstawione zamówione produkty - nazywam to koszykiem. Link umożliwiający skorzystanie z rabatu jest trudny do przeoczenia zatem żaden klient go nie ominie. Jeśli minimalna wartość zamówienia będzie spełniona - klient otrzyma rabat procentowy lub ustalony np. 50zł rabatu za minimalne zamówienie 800zł.
Międzynarodowy sklep internetowy, obsługa wielu walut Chcąc sprzedawać na rynkach zagranicznych nieodzownym okaże się moduł kursów walut, w którym wystarczy wprowadzić jak się ma określona waluta do waluty uważanej w sklepie za bazową, aby ceny były automatycznie przeliczane według tego kursu i prezentowane klientom.

Dzięki międzynarodowym płatnościom PayPal istnieje możliwość przyjęcia płatności z całego świata w każdej walucie.

Dopłata do każdej wersji sklepu na określony kraj to 30% ceny, czyli obecnie 825 PLN. Każdy sklep umożliwia samodzielne dokonanie modyfikacji całego języka interfejsu, aby klient zza granicy czuł się tak jakby robił zakupy w sklepie wykonanym wyłącznie pod jego język. Zmodyfikować można także wszystkie treści wiadomości, które są automatycznie wysyłane przez oprogramowanie sklepu.

Lista funkcji - od strony klienta sklepu

  • Rejestracja użytkownika zabezpieczona tokenem graficznym "przepisz kod z obrazka", aktywacja konta linkiem wysyłanym na podany w rejestracji adres e-mail
  • Logowanie do sklepu oraz opcja przypominania hasła. Hasło jest wysyłane na podany w rejestracji adres e-mail
  • Zmiana hasła logowania przez zalogowanego użytkownika
  • Możliwość edycji wpisanych w rejestracji danych osobowych przez specjalny formularz lub w trakcie finalizacji zamówienia
  • Przeglądanie produktów według kategorii, wyszukiwanie produktów po wpisaniu frazy z uwzględnieniem zakresu ceny.
  • Dzielenie wyszukanych produktów na strony
  • Prezentowanie produktów: pełny opis wraz ze zdjęciami, ceną i formularzem zamówienia
  • Dodawanie produktów do koszyka z uwzględnieniem dostępnej ilości w magazynie, możliwość zmiany zamówionej ilości sztuk oraz całkowita rezygnacja z danego produktu
  • Wprowadzanie kodów rabatowych
  • Automatyczne wyliczanie przesyłki na podstawie wagi zamówionych produktów
  • Płatności internetowe: paypal, przelewy24
  • Automatyczne wystawianie faktur
  • Możliwość złożenia zamówienia bez posiadania konta w sklepie - w takim wypadku konto zostanie utworzone po wypełnieniu formularza zamówienia.
  • Prezentowanie promocji w formie boksów zachęcających do kliknięcia i zapoznania się z produktem
  • Przedstawianie promocji z przekreśloną starą ceną
  • Blokowanie niechcianych użytkowników (lub botów) po IP
  • Integracja z tłumaczem Google
  • Emitowanie reklam wewnętrznych nawołujących np. do skorzystania z promocji lub informujących o sposobie przydzielania rabatów. Reklamy wewnętrzne umieszcza się w formie obrazka, kodu HTML lub obiektu flash
  • Doklejanie linków do stopki sklepu, rzecz szczególnie przydatna gdy właściciel sklepu chce wymieniać się linkami z innymi stronami celem wspólnego pozycjonowania bez ponoszenia kosztów.
  • Przeglądanie historii swoich zamówień
  • Chmura tagów czyli zbiór fraz użytych w wyszukiwarce do znalezienia produktów z oferty
  • Formularz kontaktu z właścicielem sklepu
  • Możliwość nieodpłatnej integracji z mapami Google
  • W stopce strony sklepu przedstawione kanały płatności, które są akceptowane
  • Aktualności dodawane na stronie głównej sklepu
  • Możliwość definiowania dodatkowej reklamy wewnętrznej prezentowanej wyłącznie na stronie głównej
  • Prezentowanie samodzielnych podstron z treścią zawierającą dodatkowe opisy produktów, materiały edukacyjne lub inne materiały mające na celu zwiększenie sprzedaży.
  • Automatyczne generowanie meta tagów dla wyszukiwarki Google celem lepszego pozycjonowania

Lista funkcji - od strony właściciela/administratora sklepu

  • Przeglądanie na wykresach statystyk wyświetleń sklepu oraz unikalnych wejść
  • Edycja szablonów meta tagów na potrzeby pozycjonowania
  • Możliwość zmiany każdego elementu tekstowego na stronie w celu tłumaczenia interfejsu np. na język angielski
  • Zakładanie nowych kont administratorów z określeniem ich uprawnień do konkretnych czynności
  • zmiana hasła logowania do panela
  • blokowanie/odblokowywanie adresów IP - osoba z zablokowanym adresem IP nie będzie mogła korzystać ze sklepu
  • ustawienia danych do przelewów tradycyjnych (jeśli ten kanał płatności został włączony)
  • ustawienia kanałów płatności
    - paypal: włączenie/wyłączenie, ustawienie adresu paypal
    - przelewy24: włączenie/wyłączenie, ustawienie ID
    - przelewy tradycyjne: włączenie/wyłączenie
  • Zarządzanie kategoriami produktów i regionami wyświetlanymi do wyboru przy rejestracji
  • Edycja treści wyświetlanych w różnych miejscach strony
  • Możliwość definiowania własnych podstron z treścią: dodawanie, usuwanie, edycja, ukrywanie / pokazywanie
  • Umieszczanie reklam wewnętrznych w formie kodu HTML, obrazka JPEG lub obiektu flash
  • Zarządzanie linkami pozycjonującymi umiejscowionymi w stopce sklepu: dodawanie, usuwanie, edycja
  • Manager plików, aby móc przechowywać w nim pliki do udostępnienia klientom np. instrukcje obsługi w PDF
  • Na każdym etapie wprowadzania zmian w panelu możliwość przejścia do podglądu sklepu
  • Zarządzanie kontami klientów: usuwanie, edycja, blokowanie/odblokowywanie, zmiana hasła, sprawdzanie adresu IP w bazie whois, blokowanie adresu IP, wysyłanie e-maili bezpośrednio przez panel administracyjny
  • Wysyłanie e-maili przez panel administracyjny, zapisywanie wiadomości jako szablon, użycie szablonu wiadomości, usuwanie szablonów, możliwość wysłania ukrytej kopii na określony adres e-mail
  • Pobieranie danych klientów w formacie CSV: numer ID, adres e-mail, dane adresowe, telefon. Można samodzielnie wybrać które typy danych mają być pobrane. Przy pobieraniu bazy adresów e-mail należy pozostawić formularz bez zmian i kliknąć "pobierz dane" co pozwala użyć stwierdzenia, że bazę adresową pobiera się jednym kliknięciem
  • Moderacja chmury tagów
  • Edycja kursów walut: dodawanie nowych walut, edycja, usuwanie walut
  • Faktury - edycja faktur, wystawianie ręczne nowych, wyszukiwanie faktur według numeru lub danych klienta, podgląd wystawionych faktur w celu wydrukowania
  • Możliwość dodawania aktualności, wiadomości wewnętrznych na stronie głównej sklepu
  • Zarządzanie zamówieniami: wyszukiwarka zamówień, anulowanie, oznaczanie jako zapłacone/wysłane, podgląd zamówionych produktów, przedłużanie terminu zapłaty, wystawienie ręczne faktury, drukowanie nalepki adresowej, drukowanie zamówienia
  • Koszty wysyłki: dodawanie firm kurierskich, definiowanie cen za wysyłkę zależnie od wagi, usuwanie, edycja
  • Kody rabatowe: dodawanie, edycja, usuwanie
Sklep internetowy, e-sklep, e-shop z płatnościami
Produkt dostępny jest do zamówienia wyłącznie na tej stronie internetowej. Nie ma możliwości zamówienia samego skryptu po niższej cenie, bez instalacji, konfiguracji i grafiki. W cenę wliczone zostało:

  • wykonanie całego szablonu graficznego (grafika, HTML5, CSS3 i jQuery)
  • udostępnienie skryptu do nieograniczonego czasowo użytkowania
  • serwer i domena PL (dla innych domen proszę o kontakt)
  • usługa instalacji na serwerze
  • do 6h konsultacji na Skype odnośnie administracji i rozwiązywania problemów

Na skrypt udzielam 2-letniej gwarancji poprawnego działania, dożywotni serwis pogwarancyjny oraz umożliwiam dalszą jego rozbudowę i aktualizację.

WYBRANE REALIZACJE

Dziennik Kalorii - www.dziennikkcal.pl
Dziennikkcal
zobacz szczegóły
alkar
Alkar
zobacz szczegóły
Batteron-container.com
Batteron
zobacz szczegóły

NAPISZ WIADOMOŚĆ

*Pola oznaczonesą wymagane.
Zostaw swój numer telefonu, oddzwonimy!
© Copyright 2015 windux.pl